неділю, 1 липня 2012 р.

Що ми пам'ятаємо?

Останнім часом я намагаюсь пригадати себе 3 роки тому. Хочу згадати, яким був, як говорив, що відчував. Не впевнений, як це пояснити, однак мої спогади не є чіткими. Це нормально, пройшов час, багато змінилось. Є сильне почуття, що зараз я найменше пам'ятаю себе в період 17-18, бо моя пам'ять може більше розказати про мене 16річного.

Логіки мало. Мозок - це дуже підлий та хитрий орган. Він може пустити тепло в серце або примусити божеволіти.

А ще, помітив, що занадто багато людей у соціалках скаржаться на своє життя. Люди люблять, щоб їх жаліли і любили? Чи це якось пов'язано з віком та часом? Складно сказати точно. Головне, триматись самому. Треба пам'ятати, що ми тут ненадовго. Ми підемо і після нас залишаться наші профілі в соціальних мережах. Ще залишаться міста, під'їзди і тд. Ми тут, справді, мало. Мабуть, десь маємо важливіші справи.

Немає коментарів:

Дописати коментар