неділя, 11 березня 2012 р.

Про другі половинки чи може про кохання

У мене все частіше виникають думки, ніби я народився не в той час. Або ж моє представлення про різні часи неправдиве.

Чому я так вирішив? Я людина частково принципова, як і питома більшість інших людей. Мені добре бути принциповим, коли принцип працює на мою користь. Цього разу трохи про мої принципи щодо кохання.

Я впринципі однолюб. Не розумію молодих хлопців та дівчат мого віку, які позустрічаються день-два/тиждень-два і потім розбігаються. У такому випадку вони кажуть, що не зійшлись характерками або рідше цюцюрками чи ще чимось. Я добре розумію, що всі люди знаходяться в пошуках своєї половинки, яка доповнить вас, але виходить так, що молодь встигає скласти величезний пазл, поки знайдеться хтось, ніби на все життя.

Винити можна і хлопців, і дівчат. Дівчата зазвичай створюють собі якийсь ідеал, який переважно базується на першому коханні. Потім дівчина починає перебирати хлопців і дуже часто в голові один з перших. Це такий достатньо розповсюджений випадок. Хлопці "красивчики", бо полсто перебирають. Треба ж якомога більше спробувати. Ну, ви доганяєте.

Будь ласка, думайте і не морочте нікому голови!

Старайтесь бути порядними і пишіть в коментах свої порядні і не дуже думки.

Немає коментарів:

Дописати коментар