понеділок, 27 лютого 2012 р.

Я втомився

Пишу цей пост, тому що хтось так само може бути в аналогічній до моєї ситуації. Та і прочитати такі думки буде цікаво через деякий проміжок часу.

Як ви знаєте, то я знаходжусь в еміграції. Якщо точніше, то вже два роки і  три місяці. Не знаю, чи має мій теперешній стан відношення до того, де я, але я втомився. Я втомився щось і комусь доводити. Я втомився не бути собою. Я втомився від хаосу навколо мене. У мене все добре, я живий, здоровий, одягнений, їсти є тд. Але є якесь відчуття постійного напруження. Мені важко розслабитись. Чи може я не знаю стану розслабленості і не може зрозуміти, що відчуваю?

Я багато часу проводжу в думках з собою. Поки ще не знайшов у житті того, що хочу, тому я міркую чимало. Просто обдумую, аналізую. Може в цьому і є моя проблема, але я не можу розслабитись і отримувати задоволення без обдумування над моїм життям. До чого я прийшов? (Якщо ви дочитали до цього моменту, то далі ще смішніше). Я дойшов до того, що все занадто просто та складно одночасно. Я зараз займаюсь вступом до  універу. Мені вже набридло доводити їм, що я така ж людина. Мені вже тошнить від того, що люди по акценту вважають тебе трохи не придатним чи то відсталим. Звичайно, що в обличчя того ніхто не каже, але настрої людей я вловлюю досить легко.

На навчання мені держава дасть 27 тисяч фунтів. Це суто оплата за три роки навчання. Я дуже вдячний державі, бо кредит безвідсотковий та й гроші одразу не вимагатимуть. Мені ще дадуть якісь там кредити типу стипендії, щоб було на прожиття і тд. Усе це добре, але якщо подумати, то я вже торчатиму 27 штук за навчання плюс на три роки мені ще дадуть десь 12. Починається веселе життя в кредит. Вони впринципі схопили мене, я вливаюсь в систему, де мене поглинає велика лава. Вона зжирає мене. І від усього цього я розумію на скільки моє життя буде однотипним. Я вже зараз знаю скільки на тиждень буду вимушений виплачувати державі, щоб повернути гроші. В кращому випадку я знайду роботу після навчання і платитиму все життя, а в гіршому, все буде погано.

Оцей абзац про навчання, який ви щойно прочитали, то тільки вершина. Мабуть, ви таки нічого не зрозуміли, бо я маю бути щасливим. Я просто постійно напружений. От не можу розслабитись і все. Я не пам'ятаю себе три роки тому, от не пам'ятаю, що я відчував і все. Я кожного дня з нетерпінням чекаю сну, бо тоді я не буду думати про це все і перейматись проблемами. Одна з головних проблем зараз полягає в тому, щоб отримати всі ті кредити від держави, я маю ще рік після коледжу пропустити. В червні закінчується коледж і на рік - арівідерчі. Я не знаю, що я робитиму. Я не слабкий, ні я стараюсь не боятись проблем і я їх вирішу. Та біль у тому, що я вже пропустив рік перед коледжем. Життя воно йде, воно летить. І я відчуваю, що треба йти далі, треба бігти, а вони мені не дають, бо я маю щось комусь довести. А я така ж людина, як вони, хоча згідно їх законам,  у мене зараз менше прав, ніж у них.

У мене з Англією одностороння любов. Вона чпокає мене по повній, як може, а я напружений і не можу отримати задоволення.

П.С. Якщо через роки три все буде нормально і я якимось чудом отримуватиму британське громадянство, то я не пошкодую грошей, щоб поїхати в українське посольство, в Лондоні і написати відмову від українського громадянства.

ОНОВЛЕНО: Шановні, головна ідея посту не в тому, що гроші - це щастя і не про те, як автор блогу переймається грошима. Цей пост про те, що в пошуках щастя, яке зараз дуже часто зводиться до матеріального, ми втрачаємо своє базове людське призначення. Ми затиснуті в систему та її стереотипи, які нам нав'язали. Ви скажете, що не в грошах щастя? Ви їсте, живете, одягаєтесь за гроші і в рейсі за матеріальним втрачаєте людське. Я теж втрачаю.

13 коментарів:

  1. у житті далеко все не просто і за місце "під сонцем" доводиться таки добре поборотися...так і є,потрібно завжди щось комусь доводити,часом відчувати себе не на своєму місці,часом бути приниженим...ти можеш бути в Англії,Німеччині чи у Франції,говорити без акценту,розумітися на їхній культурі,літературі і т.д.,але навіть якщо ти там і 10,і 20 років проживеш,то вони не приймуть тебе за свого,така правда.але це не має бути ціллю.мені легко збоку давати поради чи робити висновки,але просто визначся з цілями,зроби poker face і йди до них!я переконана,що якщо ти докладаєш усіх зусиль,то пізніше тобі все винагороджується.ти розглядаєш те,що в тебе є з негативної сторони,а спробуй поглянути на це позитивно.ти в Англії,тобі держава дала кредит на навчання,ти здобуватимеш там освіту,в тебе є ймовірність отримати там громадянство...так,тобі можуть кожного дня нав'язувати негативні думки про виплату кредитів,про сіре і монотонне життя,яке тебе чекає в майбутньому,коли ти будеш їх виплачувати,про те,що ти не зможеш там зірвати "великий куш",бо ти не інглишмен і т.д.але забий на це!так,легко не буде,доведеться через багато труднощів пройти,як інакше,але суть в тому,що на тебе чекатиме після цього всього!одним словом,не кисни там!все у тебе вдасться!віджени від себе усі депресивні думки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вау! Дякую за неймовірну підтримку! А що буде після того? Нащадки, старість?

      Видалити
  2. все залежить від того,який вибір ти зробиш,яку ціль поставиш собі.
    ти можеш працювати на звичайній монотонній роботі сплачуючи кредити,а можеш заснувати свою династію,щоб потім твої нащадки вчилися в Ітоні,а потім в Кембриджі...старість-це не страшно!але щоб ти хотів відчувати на старості:шкодування за минулим і можливостями,що у тебе були і які ти не використав наповну чи задоволення від того як ти жив і що зробиш у своєму житті.це зараз здається,що старість-це щось страшне,але буде 60-70 і так само хотітиметься класно жити,подорожувати і т.д.
    просто пам'ятай,що ти не пєшка,не маріонетка,все у твоїх руках!Impossible is nothing! як би це примітивно не звучало,це правда!
    прошу!:) як на мене,це круто,що ти так прямо і щиро ділися з людьми своїми думками і переживаннями!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ти трохи вийшла за межі теми. От в тому й питання, що хіба в Ітоні чи Кембріджі щастя?

      Видалити
  3. як для кого,я особисто думаю,що ні)але ми більше успіх обговорювали,ніж щастя)

    ВідповістиВидалити
  4. доволі знайома ситуація по відчуттях. навіть не знаю як так довго можна це терпіти, я в Празі витримала всього 1,5 місяця. ми всюди чужі, хоча у Словаччині українців люблять, а не люблять росіян і поляків )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. просто фішка в тому,що ми не повинні хотіти бути ними.коли італієць приїжджає в Німеччину,до прикладу,то він не вдає з себе німця,а просто працює,живе і розвивається на німецьких теренах.проблема в тому,що багато українців соромляться того,що вони українці, вони завжди з "шкіри лізуть" щоб асимілюватися,не виділятися...

      Видалити
    2. І що, поїхали назад в Україну? А чому їздили в Чехію? На ПМЖ?

      Видалити
    3. Автор видалив цей коментар.

      Видалити
  5. Чим тобі українське громадянство не вгодило?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Довго розповідати. Не хочу бути громадянином країни, де при владі такі придурки. Я пишаюсь країною свого походження і ніколи не приховую, що я Українець! Коли мене називають Росіянином, то я ображаюсь, повторюючи, що ми Українці відрізняємось від них. Щодо громадянства, то держава не сприяє.

      Видалити
  6. Привіт, Тарасе! Хоча це досить давній твій пост, я його прочитав вже тоді, як ти його опублікував. Але інколи повертаюсь до нього і перечитую.
    Час незупинний, ти дорослішаєш і зараз уже не той юнак, що сидів за другою партою і очі якого дивилися так прискіпливо, наче ти чекав відповіді на оці питання вже тоді. Так, мабуть шукав, сам цього не усвідомлюючи, тому і з'явилися твої сайти, блоги, твіти...
    Ми вже дорослі, дехто (не називаю) уже й пристаркуватий, але ми до цього часу (особливо зараз)шукаємо відповіді на ці ж питання. І не вір тому, хто скаже, що знає їх!

    ReplyDelete

    ВідповістиВидалити