субота, 14 квітня 2012 р.

Зачекінь своє пиво!

Сиджу, читаю Facebook стрічку і тут з'являється стаття зі сторінки 4SQ Day про інший стартап, який теж має бейджі. Я, як фанатик Foursquare без вагань починаю читати пост і дізнаюсь про нову для себе соціальну мережу.

Вирішив написати цей пост, бо вперше чую про цю соціальну мережу. Мабуть, я такий відсталий, але сподіваюсь, що не я один такий. Зустрічайте такий собі Foursquare для любителів пива - Untappd! Отже, проект існує два роки. Фішка мережі - чекінити пиво, яке ви п'єте, додаючи місце розпиття напою.

Звичайно, що ця соц мережа не матиме сенсу без додатків для мобільних пристроїв. Ви не повірите, але офіційні додатки компанія запустила лише восени 2011. І як вони існували без них до того?

Ви скачуєте один з доступних додатків для Apple або Android пристроїв. Потім реєстрація, яка займає не більше трьох хвилин. І понеслась!



Додаток нагадує 4SQ, тільки тут, навіть більше фішок усіляких, бо сортів пива багато. Отже, щоб стати повноцінним користувачем мережі, вам треба зачекінити своє пиво. Якщо у вас ще нема пива і ви вагаєтесь, яке купувати, то розділи з трендами пива вам будуть у нагоді. Ви можете дізнатись, які дрібні та крупні пивні бренди зараз у тренді, а також, яке пиво зараз популярне у вашій місцевості. Ви переконаєтесь скільки мажорів живе з вами в одному місті і якого чорта вони знову п'ють круте пиво, а вам доводиться перебиватись звичними марками типу Оболонь.

На початку статті я написав, що відсталий, бо поліз шукати українське пиво з надією, що його там не буде і я остаточно можу видалити додаток та забути про ще одну можливу звичку - чекінити пиво. Дякуючи прогресивним Українцям всього світу, популярні бренди українського пива присутні в мережі. Щоправда, додаток "не розуміє" української.



Ось вам Львівське та Оболонь, для прикладу.


Профіль користувача нічим особливим не здивує: стрічка активності, кількість зачекіненого пива і бейджі. Не знаю, чому засновники мережі вважають, що прагнення заробити бейдж заохочуватиме мене користуватись мережею надалі. Мені й Foursquare достатньо. Як бачите на зображені нижче, ще є Wish List, у тому разі, якщо ви хочете повідомити друзям про бажане пиво.

Бейджі заточені під Америку. Жодних згадок про паби, лише бари.Та й назви бейджів майже не пивні, можна було зробити щось веселіше. 


Не знаю, чи я буду надалі користуватись цією мережею, бо там мало моїх друзів і мені поки достатньо Foursquare. Тут є інший плюс, бо можна стати піонером серед своїх друзів. Untappd має всі шанси отримати статус улюбленої мережі для прихильників Foursquare і пива.

От уявіть собі ситуацію, приходжу я в паб, щоб посидіти з друзями. Йду на бар взяти пива. Щоб не гаяти часу, починаю чекінитись у Foursquare. Потім треба твітнути і згадати друзів у твіттері. Те саме треба зробити у Facebook, бо ніхто ж не дізнається, що ми добре відпочили. Мені налили пиво і воно таке пінисте та холодне - треба фотку залити в Instagram. До цього всього ще треба чекінити пиво у Untappd! Дістало трохи! Ще можна згадати про вконтакте, але вже у Facebook є статус. І так пів вечора проводиш, щоб розповісти друзям в інтернеті, що ти з друзями сидиш у пабі.

Пийте помірно та вдало балансуйте між віртуальним і реальним світом!

Немає коментарів:

Дописати коментар