понеділок, 31 жовтня 2011 р.

Тиждень канікул не був особливо результативним. Я робив домашку на скільки в мене було сил, хоча натхнення було мало. Я не люблю ходити на уроки англійської, не подобаються вони мені.

Переглянув декілька хороших фільмів, а саме Black Swan та Hangover II. Так і не додивився останніх піратів, бо вони мені нудні. Фільми дивлюсь англійською, то корисно.

В суботу я та мій одногрупник, за проханням вчителля, фільмували виступ військового духовного оркестру в спеціальному воєнному холлі. Відзнятим матеріалом я задоволений, крім початку, коли грали гімн,і навіть музиканти підвелись, виявилось, що у моїй камері не було касети і я з того приводу засмучений. Обов'язково щось піде не так. Вибач, Боже та Королево! Назнімали ми 200 хвилин на двох. Змонтувати це все буде важко та ми не здаємось.

Немає коментарів:

Дописати коментар